Lazar Angelov, aneb kulturista s dokonalou symetrií

maxresdefault

Slyšeli jste už někdy jméno Lazar Angelov? Mnoho z vás pravděpodobně ano. Jedná se totiž o poměrně známého kulturistu. Pojďme si tedy povědět něco více o tomto bulharském kulturistovi s dokonalou symetrií.

Lazar Angelov se narodil v Sofii v Bulharsku v roce 1984. Od svého dětství se věnoval basketbalu, ve kterém byl dost úspěšný. V 18 letech se pak přidal k bulharské armádě a uvědomil si, že se chce věnovat posilování. V roce 2006 už se zúčastnil první kulturistické soutěže a díky jeho dokonalé symetrii většinou obsazoval ta nejlepší místa.

Jeho začátky byly těžké. Ze začátku musel dělat dvě povolání, aby měl dostatek financí. Vydělával pouhých 200 dolarů měsíčně, ale i přesto tvrdě trénoval a snažil se o co největší úspěchy. O kulturistice říká, že to je finančně náročný sport, což ale nemůžeme mít jako výmluvu.

V současné době měří 180 centimetrů a váží okolo 88 kilogramů. Mnoha lidmi je považován za kulturistu s nejhezčími břišními svaly na světě. Hrál v několika reklamách a hudebních videoklipech. Dělá také osobního fitness trenéra. Pokud tedy máte zájem můžete si od něj nechat sestavit tréninkový plán nebo jídelníček. Takový individuální tréninkový plán vás vyjde na 69,99 dolarů. Můžete ho sledovat nejen na facebooku, ale i na instagramu, twitteru nebo youtube. Na jeho facebooku můžete najít různé motivační citáty a příspěvky. A nebo můžete navštívit jeho osobní webovou stránku lazarangelov.com.

14956510_1802237253126194_4370701258449257080_n

Jak vypadá Lazarův trénink? Cvičí často a jeho trénink je postaven především na známých cvicích a těžších váhách. Preferuje cvičení s činkami před cvičením na strojích. Stroje používá jenom na konci svých tréninků. Nejdůležitější cviky jsou podle něj mrtvý tah, dřep a bench-press. Jeho trénink vypadá zhruba takhle:

Den 1: Hrudník, břicho
Den 2: Záda, trapézy, předloktí
Den 3: Ramena, břicho
Den 4: Triceps, biceps, předloktí
Den 5: Nohy, břicho

Kardiu se snaží Lazar vyhýbat, protože pak ztrácí svalovou hmotu, o což nemá zájem. Dělá ho opravdu výjimečně.

A co jídelníček? Takto vypadá jeho běžný den:

Jídlo 1: Ovesné vločky a 6 vaječných bílků
Jídlo 2: Rýže a plátek kuřecího masa
Jídlo 3: Syrovátkový protein a mandle
Jídlo 4: Rýže a plátek kuřecího masa
Jídlo 5: Tuňák a salát
Jídlo 6: Rýže a plátek kuřecího masa
Jídlo 7: „Izvara“ (bulharský pokrm)

Do jeho jídelníčku samozřejmě patří i různé potravinové doplňky, což je především protein, kasein, BCAA, a glutamin. Dále pak arginin, nakopávač, rybí olej a glukosamin a tak dále. BCAA a glutamin používá o něco více, když je v dietě, aby neztratil svaly.

Pro dobré výsledky je samozřejmě důležitá i motivace. Angelova motivují hlavně lidi, kteří ho podporují. Setkává se totiž s obrovskou podporou. Svědčí o tom například jeho facebooková stránka, které má k dnešnímu dni přes 13 milionů fanoušků. Každý den navíc dostává emaily od jeho klientů, kteří jsou nadšeni z toho, jakých dosáhli úspěchů. Jeho další motivací je hudba – převážně rap a gangsta rap, ale v poslední době poslouchá i heavy metal.

A jaké tři tipy by vám Lazar dal? Za prvé byste měli být trpěliví „Řím nebyl vybudován za jeden den“. Také byste neměli zanedbávat trénink a jídelníček. A nikdy byste se neměli vzdávat, ať už jsou před vámi jakékoliv překážky.

Na závěr se hodí jeho oblíbený citát, který zní: „Abyste dosáhli toho, čeho ostatní nedosáhnou, musíte dělat to, co ostatní nedělají.“

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>