Jídlo pro dobrou náladu

4802

Každý člověk by chtěl být po ránu ranní ptáče. Ale pokud si dáváte ke snídani opečenou bagetu s máslem, dobrá nálada je ta tam.

Těžká víčka a nekonečné zívání je spíše důsledek vaší stravy. Sacharidy mají relaxační účinek, takže čím více budete jíst, tím více se vám bude chtít spát. Pokud změníte ranní jídelníček, můžete zářit i v odpoledních hodinách. Musíte si jen uvědomit, co jíte. Vaše strava má v konečném důsledku vliv na to, jak se cítíte. Zažeňte špatnou náladu správnými potravinami.

1026-17-sacharidy-2

Stres je nepřítel člověka

Chodíte pozdě na důležité zkoušky, blíží se vám uzávěrka, čekáte na lékařské výsledky. Napjaté situace produkují látky, které neblaze působí na člověka. Váš krevní tlak stoupá, stejně jako tepová frekvence a vaše tělo si bere potřebnou energii. Zvyšuje se kortizol, který může vést v průběhu času k onemocnění srdce, diabetu či obezitě.

Důležitý obsah potravin

Potraviny, které nesmí chybět ve vašem jídelníčku, by měly obsahovat komplexní karbohydráty, které v sobě mají především luštěniny, celozrnné pečivo a obiloviny, brambory či kukuřice. Díky příjmů karbohydrátů se zvyšuje tvorba serotinu, chemikálie, která zlepšuje náladu v mozku, zvyšuje emocionální energii a ulevuje od bolesti.

56-lusteniny-jak-je-uvarit

Na co si dávat pozor?

Jednoduché sacharidy, které jsou rafinované či zpracované, jako jsou koblihy a sušenky, produkují rychleji serotin, ale zároveň i glukózu. Díky tomu budete platit vysokou cenu v přibývání na váze a ohrožení zdravých stravovacích cílů, což není potřebné.

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>