6 tipů, jak ušetřit za vstup do posilovny

fitness-center-1

Mnoho studentů se chce věnovat posilování, ale často má problémy s placením posilovny a placením zdravé stravy. A nemusí se jednat jen o studenty, někteří lidé prostě šetří každou korunu. Hlavně ve velkých městech mohou být posilovny pro někoho celkem drahé. Pokud chcete za posilovnu ušetřit, pak byste si určitě měli přečíst dnešní článek, ve kterém se dozvíte několik tipů.

TIP č. 1 – Prozkoumejte ceny posiloven v okolí

Řada lidí chodí klidně několik let do té samé posilovny a vůbec je nenapadne zkusit něco jiného. Chcete-li ušetřit za posilovnu, určitě si udělejte analýzu okolních fitness center a zjistěte si, které je nejlevnější. I když to není úplným pravidlem, levnější posilovny bývají často o něco hůře vybavené. To vám však nemusí vadit, protože i kdybyste měli mít k dispozici jen lavici, činky a stojan na dřepy, dá se s tím dosáhnout skvělých výsledků.

TIP č. 2 – Zkuste posilovny na kolejích

Studenti bývají často cenově zvýhodňováni a pokud jste student a studujete na vysoké škole, určitě můžete začít navštěvovat posilovny na kolejích. Posilovny na kolejích jsou pro studenty buď zdarma nebo za nějaký menší poplatek. Pěkná je například posilovna na koleji Blanice na Jižním městě v Praze, ve které vychází permanentka na 11 vstupů zhruba na 250 korun, což je skvělá cena.

Nejste student? Nevadí. Do některých posiloven na kolejích mají přístup i lidé, kteří žádnou školu nestudují. Cena za vstup je pro dospělé obvykle o trochu vyšší než cena studentská, stále je ale mnohem nižší než cena za vstup do komerčních fitness center.

TIP č. 3 – Cvičte celé tělo

Chcete-li ušetřit za vstup, nechoďte do posilovny moc často. Čím méně budete chodit do posilovny, tím méně peněz zaplatíte za vstup. Stačí, když budete cvičit „full body“ trénink třikrát týdně. Mnoho lidí sice říká, že split trénink je účinnější než full body. Existují však i názory, že tomu tak není. A z mé zkušenosti i ze zkušenosti mých přátel mohu říci, že i s full body tréninkem se dá dosáhnout skvělých výsledků. A pokud je vaší prioritou ušetření peněz, pak o split tréninku nemá moc smysl přemýšlet.

TIP č. 4 – Cvičte na venkovních posilovacích hřištích

Slyšeli jste už o street workoutu? Jedná se o venkovní posilování na hrazdách, bradlech a podobně. Ve většině větších měst už v Česku můžete najít venkovní posilovací hřiště, na kterých můžete cvičit zcela zdarma. Někteří lidé venku cvičí i v zimě, ale to není zrovna příjemné. Bez problémů se dá však street workout provozovat od jara do podzimu. Nevýhodou může být na venkovním posilování cvičení nohou, s kterým je to bez zátěže poměrně komplikované. Druhou nevýhodou pak může být to, že například při cvičení začne pršet. A věřte tomu, že to není zrovna příjemné.

3141c8f1d05c9c729f1ffca977d2abc4

TIP č. 5 – Cvičte doma

Kupte si sadu činek za několik set korun a cvičte doma. Nebo si nic nekupujte a cvičte alespoň s vlastní vahou. Záleží, jak jste na tom s financemi. I s obyčejnou sadou činek můžete dosáhnout určitých výsledků. Nebudu vám však tvrdit, že vám to bude stačit k nějakým obrovským výsledkům, to určitě ne.

TIP č. 6 – Kupte si permanentku

Zakoupit si permanentku je v naprosté většině případů výhodnější než si kupovat jednotlivé vstupy. Když si vydělíte cenu za permanentku počtem vstupů, zjistíte, že to je prostě levnější. Je potřeba důkladně zvážit, zda se vám více vyplatí koupit například permanentku na měsíc s neomezeným počtem vstupů nebo permanentku omezenou určitým počtem vstupů. To se však dá jednoduše spočítat. Stejně tak se můžete v posilovně poptat, jestli nenabízí určité slevy. Za zeptání člověk nic nedá a jak se říká: „líná huba, holý neštěstí“.

 

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>