6 rad jak zhubnout a zbavit se zbavit tuku

hubnuti

Zeptali jsme se šesti předních autorit v různých oblastech silového a kondičního tréninku, aby se s námi podělili o svůj nejlepší tip na shození váhy a zbavení se tuku…

Mac Danzig – UFC bojovník

Nejlepší tip na zbavení se tuku je, aby se ze cvičení stala součást vašeho životního stylu. Měla by to být pozitivní součást každodenního života, ne něco, co musíte povinně udělat, ale něco, co udělat chcete. Dosáhněte toho udržte si to celý život.

Robert Cheeke – bodybuilder, spisovatel

Spousta lidí hrubě podceňuje to, že aby podpořili spalování tuků během cvičení, musí se dostat do oblasti, ve které se tuk spaluje. Poznat, jaké strategie fungují, je během na dlouhou trať. Moje rada je cvičit kardiovaskulární trénink hned ráno, s prázdným žaludkem, a/nebo hned po silovém tréninku.
Vyhněte se pití sladkého nebo kalorického během cvičení na pálení tuku. Pijte vodu, abyste se udrželi hydratovaní, a střídejte různé úrovně intenzity, od pomalého pohybu po HIIT.
Jezte tak, aby velká většina vašich kalorií pocházela z průmyslově nezpracovaných rostlinných potravin, a pravidelně cvičte, a budete na nejlepší cestě ke zhubnutí.

Ed Bauer – crossfit závodník a trenér

Zaslužte si právo na sacharidy. To znamená, když tvrdě cvičíte, máte právo dát si stravitelné sacharidy. Když necvičíte tvrdě, nejezte je. Dokud během fáze odpočinku (a lehkého tréninku) nejíte sacharidy, pojede vaše tělo na tuky, a tudíž budete štíhlejší.

Ashlee Harrison – bikiny fitness závodnice

Řekla bych, že můj nejlepší tip na zbavení se tuku je dostatečně jíst! Zdá se, že lidé někde přišli na to, že když denně snědí jen 1200 kalorií, tak zhubnou.
Problém v tomto přístupu je, že 1200 kalorií denně spálí většině lidí jejich bazální metabolismus, a když tělu nedáte dost paliva, bude tuk zadržovat, namísto aby ho pálilo, protože přepne do hladovějícího módu. Jezte dostatek kalorií ve formě nezpracovaného rostlinného jídla, a když do toho budete zvedat činky, vaše tělo začne tvořit svaly a tudíž pálit tuk.
Není to tak, že tím nutně shodíte váhu, ale svaly v těle zabírají méně místa než tuk a zcela jistě budete na pohled vypadat lépe.

Thomas Tadlock – fitness trenér

Většina lidí zápasí s tukem, protože jejich jídelníček nekoresponduje s tréninkem. Většina lidí dělá jednu z následujících chyb: 1) cvičí trénink na nabrání hmoty, ale jí jídelníček na shození tuku, 2) cvičí trénink na pálení tuku, ale podle jídelníčku na nabrání svalů. Výsledek se buď dostaví hodně pomalu, nebo vůbec. Když dáte dohromady tréninky na pálení tuků s jídelníčkem na pálení tuků, shodíte rychle a snadno.

Mike Mahler – kettlebel trenér

Chcete se zbavit tuku? Řiďte se radou z knihy Mastering Leptin od Byrona Richardse. Jezte jen dvě tři jídla denně a mezi nimi mějte 5-8 hodin pauzu. Prodloužená doba bez jídla umožní tělu, aby si energii bralo z uloženého tuku. Pokud nebudete v aerobní zóně, bude vaše tělo namísto svačiny pálit mastné kyseliny.

Pavel Houdek

Pavel Houdek je dlouholetým studentem bojových umění a sportů. Posledních šest let se věnuje reálné sebeobraně a ozbrojenému boji (nože, tyče). V současnosti působí jako šéfinstruktor projektu moderni-sebeobrana.cz.

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>